Job 19 van 54


Report this listing

Solliciteren



Social media ambassadeur


Functie

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.
Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten.
Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar!


Jobomschrijving

Social media, a waste of time? Niet bij ons!

  • Ben jij een specialist in social media ?
  • Hecht je belang aan een uitstekende klantentevredenheid ?
  • Zijn je writing skills in zowel het Nederlands als het Frans “on point”?
Dan zou onderstaande vacature wel eens iets voor jou kunnen zijn! Wat wordt er van jou verwacht?
  • Je behandelt de meest complexe klachten via verschillende kanalen (Social Media, Mediator, Press, Communities).
  • Je neemt deel aan de digitale evolutie van de Customer Support door: feedback te delen, chat en chatbox services verder te ontwikkelen, promotie van de community
Kortom: jij bent dé ambassadeur van onze klant!

Jouw profiel

Wie zoeken we?
  • Heb je al een eerste ervaring in een customer service gerelateerde functie? Dan heb jij alvast een streepje voor!
  • Je hebt een bachelordiploma op zak of beschikt over een A2 met relevante ervaring
  • Je gaat steeds zeer oplossingsgericht te werk
  • Je hebt een goede kennis van social media (Twitter, Facebook, Forum, Chat)
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis Frans en Engels

Aanbod

Why should you join us?
  • Je zal deel uitmaken van een toffe en dynamische werkomgeving waarbij jouw werk gewaardeerd wordt
  • Hecht je belang aan doorgroeimogelijkheden ? Perfect! Want onze klant begeleid je met veel plezier doorheen je carrière!
  • Een goede work-life balance is verzekerd! Je kan tot 50% thuiswerken .
  • Een mooi salaris aangevuld met extralegale voordelen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht